
Jelikož používáme kosmetické produkty každý den, měli bychom se rozhodně zajímat o to, jaké mají složení. Některé výrobky totiž mohou obsahovat zdraví nebezpečné látky, kterým je potřeba se vyhnout velkým obloukem. Přísady jako ftaláty, alkohol nebo freony mohou způsobit trvalé poškození nebo závažné zdravotní problémy. Proto si nikdy nezapomeňte přečíst složení a vyvarovat se nebezpečných produktů. Na druhou stranu existují kosmetické značky, které si zakládají na přírodní receptuře, rostlinné výrobě a absenci umělých látek. Kosmetika od společnosti Yves Rocher je toho příkladem.
Přírodní síla
Přírodní rostlinná kosmetika od Yves Rocher využívá regenerační sílu a energii látek z rostlin. Od roku 1959, kdy značka vznikla, se rozšířila do více než 80 zemí po celém světě a nabízí přes 700 kosmetických produktů. Široká paleta výrobků zahrnuje péči o obličej, o tělo, parfémy pro ženy i muže, líčení i opalovací přípravky.
Všechny kosmetické produkty jsou vyrobeny z rostlin, které si firma sama pěstuje, přičemž dodržuje přísné bezpečnostní i ekologické standardy. Výrobky Rostlinné kosmetiky ani jejich složky nejsou testovány na zvířatech a neobsahují látky živočišného původu. Výrobky jsou dermatologicky a oftalmologicky testovány.
Kategorie produktů:
- Outlet
- Pleťová kosmetika
- Líčení
- Vůně a parfémy
- Tělová kosmetika
- Vlasová kosmetika
- Kosmetické sady
- Akce měsíce
Na akce měsíce, sezónní slevy a dárky můžete využít věrnostní kartu, kterou si můžete bezplatně založit na jakékoliv pobočce obchodů Yves Rocher. S věrnostní kartou můžete dále sbírat body za každý nákup, které slouží k výběru dárku zdarma.
Franšíza
Společnost Yves Rochel se i přes to, že to je v součastnosti silný hráč na trhu s kosmetikou, chce stále dál rozvíjet a nabízí pro podnikatele systém franšízy. Na výběr máte dvě možnosti. Vázaná franšíza, kdy si pronajmete hotový a zavedený obchod, nebo čistá franšíza, kdy si obchodní prostory shání a pronajímá zájemce sám. Společnost samozřejmě poskytne veškeré produkty, prodejní know-how i lokální podporu, či výpomoc.
S tím jsou pak spojeny další náklady jako stavební úpravy prostor dle norem společnosti, zakoupení a vybavení obchodu nábytkem apod. V obou případech je požadován vstupní poplatek ve výši 100.000 Kč bez DPH a kapitál na 1. závoz zboží dle velikosti obchodu (cca 900.000 – 1.500 000 Kč). Během celé doby spolupráce Yves Rocher poskytuje propracovanou marketingovou podporu, dále IT a logistiku na klíč.
Máte zkušenosti s produkty Yves Rocher? Tak neváhejte a podělte se o ně s námi dole v komentářích.
Několik výrobků od kosmetiky Yves Rocher jsem dostala jako dárek a nemůžu si je vynachválit.
Používám už delší dobu a jsem spokojená jak s cenou, tak s kvalitou. Šampony mají fakt moc pěknou konzistenci, pění a voní.
Od Ives mám doma šampony a jako není to žádná hitparáda, ale hezky voní. Mám v plánu vyzkoušet ještě něco, protože ceny nemají zas tak špatné.
Souhlasím s ostatními. Yves Rocher používám pravidelně hlavně kvůli složení, vůni a přijatelné ceně.