fbpx

Sparkys (recenze)

Nejen děti si rádi hrají. Nebo by to tak aspoň mělo být. Každý z nás potřebuje občas nechat starosti a práci za sebou, uvolnit se a prožít pořádnou zábavu. Posloužit Vám k tomu mohou hračky ze Sparkys. Obrovský výběr her, stavebnic, panenek nebo plyšáků Vás ohromí. Stačí si vybrat. Pomozte sobě i své rodině užít si notnou dávku zábavy. Protože kdo si hraje, nezlobí.

Sparkys v průběhu věku

Značku Sparkys můžeme vídat už od roku 1998, kdy za dobu svého působení dokázala úspěšně otevřít 17 poboček po celé České republice. Sparkys se kromě tradičních komerčních značek může pyšnit i vlastní kolekcí hraček , které jinde než v jejich obchodech nenajdete. Kvalitní ručně vyrobené hračky, deskové nebo venkovní hry jsou tím nejlepším, co můžete dětem i dospělým nabídnout. Každý si občas  potřebuje hrát bez rozdílu věku.

Učení je hra

Už od útlého věku se děti učí hlavně tím co vidí a na co mohou sáhnout. Učí se neuvěřitelně rychle a intuitivně ze všeho, co je kolem nich. Nasměrujte zájem svého dítěte tím správným směrem. Hračky ze Sparkys pomohou Vašemu dítku, aby bylo aktivní, přemýšlivé a kreativní. Pomozte mu namířit jeho aktivitu k učení se a vývoji. Zkuste intuitivní modelíny nebo kreativní sady, které objeví malého umělce ve Vašem dítěti.

Hračkářství Sparkys nabízí široký sortiment hraček.

Pokud už máte doma větší ratolest, nezoufejte. Stačí vědět, s čím si rádo hraje. Auta, modely, mašinky, autodráhy. Všechno pro pořádné kluky, kteří se nebojí rychlosti. Vybudujte společně doma zapeklitou trať a závoďte o titul domácího šampiona. Pokud máte doma pravou elegantní slečnu, tak ta určitě ocení kočárky a domečky pro panenky. Nebo je to malá parádnice? Ze širokého výběru šatiček, dětských šminek bez umělých látek nebo korunek bude doslova paf.

Sparkys zahrnuje spoustu světoznámých značek:

• Hot Wheels
  • LEGO
  • Barbie
  • Nerf
  • Mattel
  • Transformers
  • Sparkys
  • Little Tikes

Ve Sparkys najdete hračky pro ty nejmenší i pro starší hračičky.

Každý správný školák si zaslouží pořádnou školní výbavu. Ve Sparkys najdete všechno od penálů, brašen po drobné školní potřeby jako fixy, či pastelky. Vybavte svého školáka kvalitním materiálem, ať ho učení baví.

Máte zkušenosti s pobočkami Sparkys? Neváhejte a napište nám je dolů do komentářů.

Podělte se s ostatními o vlastní zkušenost

Přidat svou zkušenost