fbpx

Pompo (recenze)

Hračky. Kdo z nás jich v dětství neměl plný pokojíček? Už od kolébky nám život zpříjemňovali hrací kolotoče, gumová kousátka a později třeba lego nebo obyčejné obrázkové skládací kostky. Každá generace vyrostla na různých hračkách a v současnosti mají děti skoro až nekonečné možnosti, s čím si hrát. Stejně jako v každém odvětví i v hračkářství jde inovace stále směrem nahoru. Proto už odmalička se mohou děti formou hry vzdělávat, tříbit se smysly a zlepšovat motoriku. A najdete všechny parádní hračky na jednom místě? Přeci v Pompu.

Hračky pro všechny

Značka Pompo už je tady s námi více jak dvacet let a nabízí širokou paletu hraček pro všechny věkové kategorie. Pořiďte svému miminku všechny dostupné hračky, které mu už odmala budou zlepšovat motoriku, reakce na podněty a zájem o okolí. Už od nejmenšího věku dítě potřebuje stimulaci ke zdravému vývoji. S hračkami z Pompa mu umožníte, aby z něj vyrostlo čilé aktivní dítě se zájmem o svět.

Pompo je dětský ráj plný hraček.

Pro větší děti tu vždy bylo a je asi nejoblíbenější stavebnice na světě, LEGO. Tyto drobné kostky slouží k neomezené zábavě, ať už stavíte podle plánku nebo své představivosti. LEGU se meze rozhodně nekladou. I LEGO jde s dobou, proto se vždy inspiruje moderními trendy nebo filmy. Postavte si celou školu čar a kouzel v Bradavicích z Harryho Pottera nebo zažijte dobrodružství v Jurském parku.

Jaké hračky najdete v Pompo?

• Hračky na ven, na sport
  • Hračky pro holky
  • Hračky pro kluky
  • Hračky a vše pro miminko
  • Stavebnice a LEGO®
  • Hry puzzle a kreativita
  • Karneval
  • Plyšáci a maňásci
  • Škola
  • Knihy
  • DVD

Učte se s hračkami

Škola hrou opravdu funguje. V Pompu najdete nespočet zábavných školních potřeb i hraček, které Vašemu dítěti pomohou v rozvoji. Každý správný školák potřebuje pořádnou školní výbavu. Fixy, pastelky, školní brašny s oblíbenými motivy nebo zábavně naučné knihy o přírodě či zvířatech. Pomozte Vašemu malému školákovi, aby ve škole zazářil a učení ho bavilo. S Pompo produkty se do školy bude těšit.

V Pompo naleznete i hračky rozvíjející dětskou mysl.

Ale nehrají si jen děti. I dospělí potřebují občas vypnout a věnovat se zábavě s celou rodinou. Široký výběr stolních her zaručí zábavu na zimní dlouhé večery pro všechny členy rodiny. Ovládněte město v Monopolech, nebo se staňte žokejovým mistrem a zahrajte si Dostihy a sázky. Nebo máte radši hádanky a skládačky? Tak to je puzzle pro Vás to pravé. Vybrat si můžete pohádkové, filmové či přírodní motivy. Zasmějte se s celou rodinou s produkty od značky Pompo.

Máte zkušenosti z prodejnami Pompo? Neváhejte a napište nám dolu do komentářů.

Podělte se s ostatními o vlastní zkušenost

Přidat svou zkušenost