fbpx

Leticia (recenze)

Přemýšleli jste, že byste na sobě něco rádi změnili? Sníte o větších prsou, štíhlejším bříšku, či menším nosu? Nebo byste rádi zůstali mladí o něco déle? V dnešní době to není žádný problém. Stačí na internetu chvíli hledat a hned budete mít na výběr z desítek klinik plastické a estetické chirurgie. Jakou si ale vybrat? Můžete se řídit podle recenzí klientů, prozkoumat webové stránky a porovnat ceny. Taková operace či estetický zákrok není levná záležitost, proto by takto důležitý výběr měl být poctivě rozmyšlenou volbou. Pokud ale chcete dát na kvalitu a doporučení, klinika plastické a estetické chirurgie Leticia je tou správnou odpovědí.

Brněnská špička v oboru

Brněnská klinika plastické a estetické chirurgie Leticia má za sebou tisíce úspěšných menších i větších zákroků a operací. Zakladatel kliniky doktor Petr Hýža stojí v čele špičkových odborníků v oboru, kteří pod jeho vedením plní sny svých klientů. Celý tým dbá na to, aby operace probíhaly bezpečně a bez komplikací. Cílem jsou zdraví a šťastní pacienti, kteří odcházejí s pocitem znovu nabytého sebevědomí. V klinice Leticia se o Vás postarají profesionálové na slovo vzatí.

Na Leticia clinic se můžete těšit na odbornou péči.

Nejžádanější zákroky:

• Plastika prsou
  • Operace očních víček
  • Liposukce
  • Plastika nosu, rhinoplastika
  • Přenos vlastního tuku
  • Plastiky obličeje
  • Abdominoplastika, plastická operace břicha
  • Estetická dermatologie
  • Intimní operace
  • Operace gynekomastie
  • Operace odstátých uší
  • Sekundární rhinoplastika, reoperace nosu

V klinice Leticia Vás čeká nadstandartní péče během operace i po zákroku. Na klinice se provádí široká paleta plastických a estetických operací. Nevíte přesně, co taková operace obnáší? Nevadí, před každým zákrokem proběhne několik konzultací, kdy se bude řešit Váš zdravotní stav, rizika nebo například průběh celého zákroku. Vše proto, aby operace proběhla bez sebemenšího problému či komplikací.

V Leticia clinic se o Vás postarají zkušení doktoři.

Všechny zmíněné zákroky probíhají ve sterilních a komfortních operačních sálech. Celý personál dodržuje nejpřísnější opatření, vše pro bezpečí pacienta. Ihned po operaci si budete moci odpočinout v luxusních „dospávacích“ pokojích, kde se o Vás postará pečlivý personál a vy naberete nové síly do dalších běžných dní. Po operaci, s novým já a s plným sebevědomím v sebe sama. To v klinice Leticia umí perfektně.

Zdroj foto: leticia.cz

Máte osobní zkušenosti s klinikou Leticia? Pokud ano, neváhejte a napište nám je dolů do komentářů.

Podělte se s ostatními o vlastní zkušenost