V dnešní době, kdy je potřeba co nejvíce odlehčit životnímu prostředí, stále více lidí a hlavně společností přemýšlí, jak nejefektivněji bránit znečišťování. S tím souvisí i každodenní provoz nás všech. Jak jezdíte do práce vy? Každá rodina, nebo domácnost dnes vlastní auto a dokonce spíše i dvě. Nejen že tím životní prostředí dostává zabrat, ale zároveň jsou přeplněná parkoviště, doprava stojí a stres se zvyšuje. Není to zdravé pro nikoho. S šikovným řešením přicházejí společnosti, které se specializují na osobní a logistickou dopravu. Přesně jako společnost Bolt.
Příjemná a pohodlná jízda
Spěcháte do divadla, na letiště, nebo prostě jen domů a nevíte, jak nejrychleji se tam dostat? Městská hromadná doprava je pomalá a nejede, pěšky je to daleko a nechcete přijít pozdě? Tak proč nezkusit alternativní způsob dopravy, který přináší společnost Bolt. Stačí si nainstalovat jednoduchou aplikaci do telefonu a hned se Vám ukáže, kde je nejbližší auto, které Vás dopraví, kam zrovna potřebujete. Nemusíte čekat, než to někdo na dispečinku zvedne, pokud vůbec. S Boltem si najdete rychlou a pohodlnou dopravu do pár vteřin s vlastním telefonem
- Bezpečné a pohodlné
Jízda s Boltem je snadná, pohodlná a bezpečná. Jezděte chytře!
- Šťastní řidiči a cestující
Vyšší výdělky díky nižšímu poplatku.
- Životní prostředí na prvním místě
Všechny jízdy s Boltem v Evropě jsou 100% uhlíkově neutrální.
Stejně jako další přepravní společnosti nabízí Bolt jednoduchý a cenově dostupný způsob osobní dopravy ve více než 200 městech po všech kontinentech.
Spolehlivost na čtyřech kolech
Ať už potřebujete svézt jednou nebo budete využívat Bolt pravidelně, je to efektní způsob, jak ušetřit peníze a čas, který můžete během cesty využít jinak, třeba i pracovně. Nemusíte se starat o řízení ani trasu. Tu nejlepší vždy najde profesionální řidič, který má za cíl jediné. Dopravit pohodlně a bezpečně cestujícího až do jeho finální destinace. V Bolt najdete jen prověřené a zkušené řidiče, jelikož jejich chování je nejen jejich vizitkou, ale vizitkou celé společnosti.
Široká flotila luxusních aut zahrnuje i ekologicky nenáročné vozy, které zanechávají neutrální uhlíkovou stopu. Kompenzace uhlíkové stopy je prvním krokem širšího Green Planu – dlouhodobý závazek snížit ekologickou stopu Boltu jako společnosti. Cílem Green Planu je:
- Snížení emisí CO2
Snížení přispíváním emisemi CO₂ do evropského dopravního sektoru minimálně 5 milionů tun do roku 2025.
- Vytváření zelenějších měst
Přidávání více elektrických dopravních prostředků a koloběžek na naši platformu, abychom mohli nabídnout zelenější způsob přepravy po městech.
- Redukce naši ekologické stopy
Redukce ekologické stopy našich kanceláří díky využívání obnovitelných zdrojů energie.
Bolt je ideální způsob přepravy po městě, když chcete být rychlí a zároveň být po cestě efektivní. Jediné, co k tomu potřebujete, je mobilní aplikace. Pak už stačí jen pohodlně jezdit. A aby toho nebylo málo, Bolt také nově rozváží potraviny a jídlo, které Vám doručí až k Vašim dveřím. Už nemusíte čekat na rozvoz, který doveze Vaše jídlo studené a rozmačkané. Bolt vyzvedne jídlo v restauraci okamžitě a za pár minut už můžete v klidu jíst.
Máte zkušenosti s přepravou Bolt? Tak neváhejte a podělte se s námi o ně dole v komentářích.
Minulý pátek jsem v Praze jela s řidičem Františkem, poprvé s Boltem. Pan chtěl po mě hotovost , ptala jsem se, zda se to nestahne z aplikace, tvrdil ze ne. Dostal ještě dysko. Po chvíli jsem zjistila, ze se mi peníze stáhly. Podpora mi napsala, ze to předávají kompetentnímu oddělení. Nikdo se od té doby neozval.
Dobrý den,
dnes jsem byla svědkem, jak řidič Boltu vyhazoval z auta na křižovatce nejaký bordel na zem. Má na svém autě obrovský nápis “Bolt” a nebylo mu to vůbec blbé. Nedělá to Boltu dobrou reklamu 😕
Zapomenut mobil v autě , řidič ….byl semnou v kontaktu domluven na vrácení , druhý den …mrtvý brouk , na podpoře nic neřeší, na obyčejných taxi firmách to řeší ke spokojenosti obou stran Bolta už nikdy …
Bolt neplatí řidičům výdělek
Nedoporučuje
Už několik měsíců využívám služby Bolt.. vždy jsem byla spokojená ale poslední dobou když si objednám odvoz tak jezdí okolních ulicích a nebo jede úplně někam jinam proto jsem to musela párkrát zrušit.. a vím že se to nestalo jen mě.. chápu že nemůže najít danou ulici ale má aspoň zvednout telefon.. vždy když jsem musela zrušit odvoz tak jsem docela pospíchala..
Chtěla bych si stěžovat na Plzeňského kurýra Boltu ( jezdí na kole a rozváží po Plzni , jeho jméno je Atilla Ozturk ) . Sám se nám představil . Byl ale velice nepříjemný a neprofesiální. Nerozumněl skoro vůbec česky ( to si myslím že je zrovna u této profese důležité ) .
Všichni co si tady stěžují,by se měli trochu nad sebou zamyslet. Když dáváte polohu,tak se nikdy netrefíte na 100% přesně,raději zadávejte přesné popisné číslo,i za lomítkem.Taky Estonska firma, není kompatibilní s našimi mapy a GPS.Objednávam Bolt 3 roky v kuse, někteří mí vysvětlili,kde je problém, a ten jsem tady popsal.Taky druhá stránka věci,jestli si člověk objednává jízdu a při zadávání,je pod vlivem alkoholu.Pochopil jsem, že práce řidičů,není zrovna jednoduchá,když musí odolávat náladám jiných (opilých, sfetovaných, nevychovaných) lidí…V dnešní době, je to o hubu..
Do dnešního večera vše ok. Dnes v méně dostupném místě nic, obsazeno. Po záporné recenzí najednou Bolt volný, nicméně se 100% navýšením než při původní objednávce!!! Kde jsme? Po Ostravě jsem objednávala často už kvůli dětem. Teď nechuť totální!!!
Přidávám svůj názor, že bolta už nikdy. Při jízdě mi byla odcizena finanční částka a podpora, která píše naučené nicneřešící fráze, je úplně k ničemu. Naštěstí jsou i jiní, se kterými se dá jezdit.
Objednal jsem jídlo z KFC. Dostal jsem cizí objednávku. Mel jsem tuhle objednávku se slevou 50%, ale podpora bolt řekla, že nemůže mi vrátit tu slevu. Takže nemůžu opakovat svou objednávku, i když nedostal jsem správné jídlo vůbec
Zjistila jsem,že mám zablokovanou aplikaci.
Psala jsem na podporu o pomoc- prý mám malou aktivitu a odblokovat to nejde. Nevím co se tam děje. Vždy bylo spolehnutí- po 5ti denní komunikaci se Silvou z podpory- měním názor!
Bolt už nikdy. Přítel si zapomněl mobil v autě. Řidič si nás zablokoval po opakovaném volání a po e-mailu/chatu také nikdo nepomohl kontaktovat řidiče.
Vcera jsem si objenal Bolt na cestu z Prahy4 do Rican. Prijel ridic Rene a hulaka na me z auta, ze jestli nebudu platit hotove, nikam me neodveze. Hotovost jsem nemel, mam nastaveno platba kartou, nacez mi rekl ze se mu to nevyplati, zavrel okno a odjel. Nasledne mi Bolt z uctu strhl 50Kc za neuskutecnenou jizdu a hned na to 450Kc za jizdu, ktera neprobehla. No mel jsem rudo pred ocima. Nastesti po sms chatu mi vse vratili, ale po teto zkusenosti uz radeji Bolt nebrat!
Zloději. Zrušil jsem jízdu ještě než se řidič vydal mým směrem, zrovna někoho vysazoval… a ti zloději mi za to naučtovali 50. Bez ohledu na to, že řidič vůbec žádnou škodu neutrpěl. Podpora je totálně k ničemu, melou si furt to samé dokola a myslí si, že krást je normální. Já vím, je to jen pitomé 50, ale jde mi o princip.
Dvakrát me odvezli naschval na stejný místo, na Který jsem vůbec nechtěla!!! Bylo to dopředu zaplacené a adresa byla zadaná úplně jinam než tam kam me odvezli!!! podvodníci, zaplaceno dostali, ale dělali najednou, ze nerozumí, když jsem jim říkala, ze jsem měla jet úplně na jinou adresu. Vrchol všeho ! Zloději!
Jela jsem s řidičem Ondrou,je to člověk který není seriózní . Jezdil se mnou po celé Praze a hlavně nedojel na dané místo. V autě zapáchal marihuana a mám ten dojem , že na ní silné ujíždí. Už nikdy více.
Dobrý den, přeji někomu z vedení z Boltu. Snažím se věřit, že si někdo z Vás toto přečte. Jmenuji se Karel Hýbl. Již nějaký čas, poměrně často i pracovně využívám Vaše služby a celkově js velmi spokojen až do dnes. Věřím, že dle e-mailu i tel.c. si overite mou věrnost u Vás. Dnes jsem použil jako i dříve jeden z vašich vozu, respektive odvoz… Ten byl tak nepříjemný, že pokud ho ještě někdy Vaše společnost za mnou vyšle, přejdu k jiné společnosti… Řídil jako dobytek, že prý spěchá, že má ještě jiného zákazníka…říkám, že mě to nezajímá, přesto jel jak nechci se vyjádřit vulgárně… Děkuji a věřím, že tento vůz s vaším člověkem již vícekrát nepotkám. Pro ověření, jel jsem trasu Praha Florenc, Lucemburska, Praha 3
Také se podělím o svoji zkušenost… Taxíkem v Praze jsem jela poprvé v životě. Aplikace bezva, akorát na první pohled není patrné, že máte automaticky zadanou platbu kartou. Tak jsem si zavolala řidiče, cesta ok a když jsme zastavili, tak jsem se zeptala za kolik to bude. Dle aplikace měla cesta stát 360Kč. Řidič řekl 400. Tak jsem si v duchu pomyslela něco o zlodějíčkovi ale s úsměvem jsem mu dala 420Kč, protože jsem měla radost, že jsem včas na místě. Když jsem vystupovala, pípla mi sms a nešlo si nevšimnou výrazu v tváři řidiče. Tak si říkám co blbne a proč na mě pořád civí… No tak jsem na to přišla asi za 20min., když mi Bolt stáhnul těch avizovaných 360Kč z platební karty 😀 Řidič jasně věděl že mám platbu kartou zadanou, ale využil mé nevědomosti a sprostě mě okradl. Okamžitě jsem to napsala do hodnocení k řidiči a z Boltu mi přišla odpověď, že se omlouvají a že na příští jízdu, pokud ji uskutečním do 30dnů, mám slevu 30Kč. Tak asi tak. Služby asi dobrý, ale podvodníci jsou prostě všude, je potřeba s tím počítat a být v pozoru.
Cena se zvýšila větší než taxi služby , a k tomu řidiči nemají ani ponětí že sou přepravce osobní, pokud nedej bože se stane malér, tak nevím jaké je to s pojišťovnou,
Přeji hezký dem, musím sem přidat kladnou recenzi na řidiče společnosti Bolt. Moje zkušenost již po několikráte: velice ochotní řidiči a všechny cesty proběhly v naprostém pořádku, tedy i naše dcera po nástupu na studie do Prahy si stáhla aplikaci Bolt a služeb využívá. Teď se ji ale stalo že ji vypadl telefon v taxi z kapsy a musím se podělit o velice milé chování řidiče, ten se do 24 hodin ozval na moje telefonní číslo které bylo uvedeno na displeji, jako kontaktní (po tom co byl telefon uveden do stavu- ztráta) a telefon mi nejenže předal, ale dokonce mi ho přivez přes celou Prahu. Velice tímto chci poděkovat. Ušetřil nám hodně starostí. Děkuji Tošovská
Dnes jsem objednal, místo 4 minut dojel za 10 minut jiný řidič, nasedl jsem, po zjištění, že pojede do Svinarova, jízdu odmítl, že za takový peníze nepojede… To nedělá dobrou dojem na Vaši společnost
Nepřijel, nezvedal telefony špatná zkušenost lepší je Liftago
žadam prosim pomoc potrebuju muj movil je pan miroslav od u dubu 51 do americka 8 vcera potrebuju ten mobil akutni je byli rozbiti displej akutni potrebuju
Prosim stratila dnes mobil na bolt okolo 8 25 cesta zaveljevova 1638/51 do americka 8 a je rozbiti ake ma hodne soukrome veci potrebujubakutni vratit hned zitra jdu do liberec je akutni gaby
Dobrý den přeji, dodám sem dnešní zkušenost s náborem na kurýra u společnosti Bolt Food!
Dnes jsem jel na pohovor s pocitem, že konečně budu jezdit pro dobrou firmu, ale poté, co jsem dorazil na schůzku, tak jsem byl nemile překvapen! Šel jsem tam s pocitem, že si konečně vydělám dobré peníze.
Během pohovoru jsem zjistil, že to jsou akorát podvodníci a lákaj na výhodný inzeráty!
V inzerátu píšou, že mají nástupní bonus 2000kč, když jsem se zeptal na ty dva tisíce, tak o ničem nevěděla. Dále, mají napsáno v inzerátu, že pokud se po hodině ježdění “nepřehoupnu” nad 200kč, tak mi to doplatí. Zeptal jsem se na to a prý to také nedělají, že to byla pouze dočasná akce na měsíc.
Tím sranda neskončila. Dále mají v inzerátu napsáno, že jsou tam slevy má pohonné hmoty. Zeptal jsem se a pani zase o tom nic nevěděla.
A na konec chtěla hotově 1000kč za termobox, s tím jsem počítal, ale dostalo mě, že pokud si stáhnu aplikaci pro kurýra, tak budu automaticky 1000kč v mínusu, pani nedokázala vysvětlit proč, asi to bylo, kvůli tomu termoboxu, ale proč teda chtěla hotově 1000kč předem? Nelogické.
Nakonec se nás zájemců zeptala, jestli by neměla zavolat svému šéfovi a poptat se ho na naše dané otázky, které se týkaly inzerátu. Po 5 minutách se vrátila s tím, že žádné bonusy nejsou a že může pouze zařídit 500kč bonus za 30 doručených objednávek!!! Ale jen, kvůli tomu, že se člověk zeptal, jinak by mu to nenabídli!
Co z toho plyne?
Je to banda podvodníků, kteří lákají poctivý lidi na falešný inzeráty!!! Jen, aby zbohatli oni sami!
Přeji krásný den. 😉
Kdybych si měla vybrat mezi Uberem, taxi a Boltem, tak Bolt asi vede. Baví mě ta aplikace a jezdí na čas.
Promin muj ridic byl pan miroslav 8 43 o u dubu 51 do amercka pan miroslav potrebuji akutni muj fon prosim volat na 777807767 a mail onofre.g@seznam.cz je akutni
Dnes sme mali objednaného šoféra menom Václav, spomalil podival sa na nás, asi sme nemali sympatie, pracujeme v reštauráci, odjel pryč a to už mal zpozdeni. Nie je na Bolt spoľah!!!! Na mobilu nám ukazovalo, že je na miste.
Přidávám 10 hvězdiček řidičovy Kamilovi který nás vezl (Plzeň) úžasnej člověk jízda příjemná 🙃
Přidám sem kladné i špatné zkušenosti. Bohužel těch špatných bylo tolik, že vytáhnu tu poslední ze včera. Ze začátku super, cena, řidiči, domluva. Nechci, aby to vyznělo xenofobně, ale dokud jezdili Češi, tak ty jízdy byly v pořádku. Pak asi následkem Covidu jsme na Čecha skoro nenarazili. Většinou to bylo v pořádku, ale aby někdo nedokázal dojet do místa určení podle navigace a jízda místo 15-ti minut trvala skoro hodinu, to už je moc. Loni, když jsem byla v 9. měsíci řidič přijel na druhou stranu velmi rušné silnice bez přechodu a ještě úplně za roh a co. Přítel tam šel, že jsem těhotná a že místo vyzvednutí je tam, kde stojím, tak ať tam přijede. No řidič ujel a napsal, že zákazník se nedostavil. Ukrajinec. Potom přijela češka a bez problému nás vyzvedla na místě. Jízda s ní super. Do porodnice na vyšetření mě vezl tam i zpátky Čech. Super týpek, pokecali jsme si a jízda naprosto top. Ještě se me ptal, jestli nemá počkat, jestli to mám na dlouho. No náhodou jsem si ho zavolala za 2 a půl hodiny zpátky 😀 Ale včerejší zkušenost tomu dala tečku. Přítel jel do práce. Řidič ukrajinského původu už od začátku arogantní. Po cestě, že zajedou k bankomatu, v pořádku. Přítel šel vybrat peníze, aby mohl jízdu zaplatit, jakmile dojedou na místo určení. Byl tam kolem 5-ti minut a řidič ho nechal v obchodním centru a ujel. Jako cože? Ještě paní z podpory (mám nastavenou češtinu – nechápu, se proč mi píše slovensky) po nás chce jízdu zaplatit, protože řidič označil jízdu jako nezaplacenou. Prosím? To si snad zaplatí řidič, když nesplnil jízdu a ujel? A pokud nezaplatime, tak máme zablokovaný účet? Že prý zřejmě vzal další jízdu, tak odjel a nenechal si zaplatit. Prosím? To myslíte vážně? To je doopravdy chování „na úrovni“. S Boltem už nikdy.