Další možností, se kterou se můžeme v dnešní době setkat při platbě přes internet, je platební brána Comgate. Česká společnost smartNET zaměřená zejména na marketing a aplikace vznikla v roce 2000. O dva roky později se přejmenovali na ComGate a svoji nabídku služeb výrazně rozšířili. Od roku 2010 je společnost držitelem oprávnění České národní banky jako platební organizace nabízející služby platby kartou, bankovními tlačítky a platební terminály.
Funkce platební brány
Platební brána ComGate je vhodná zejména pro platby v e-shopech, vše je regulováno českou legislativou a pod dozorem České národní banky. Jedná se o nástroj, který slouží obchodníkům na internetu pro příjem plateb provedených platební kartou, platebními tlačítky nebo bankovním převodem. Na konci svého nákupu kupující zadá nejčastěji informace o své platební kartě. ComGate odešle informaci do banky, která dá nebo nedá souhlas dle autorizace, následně platební brána po obdržení peněz je přeposílá na bankovní účet obchodníka.
Platební brána má pro obchodníka řadu několika exkluzivních výhod, vzhledem k tomu, že lze smlouvu uzavřít na dálku, a i aktivace proběhne online s e-mailovou a telefonickou podporou. Mezi největší klienty společnosti ComGate patří například: Čedok, Tescoma, Česká televize, Kosmas, Ticketportal a další.
Funkce platební brány:
- Platební karty
- Platební tlačítka
- Akceptuje platby v 7 měnách
- Umožňuje zapamatování karty
- Funkce opakované platby
- Podpora plateb na mobilních telefonech
- Vlastní vzhled platební brány
- Podpora open source platformy
- Nabízí propojení API rozhraním
- A další
S platbami přes ComGate nemusíte mít obavy, jelikož společnost podporuje a vyhovuje nejpřísnějším standardům pro zabezpečení plateb – PCI DSS.
Máte zkušenosti s platbami přes portál ComGate? Tak neváhejte a podělte se s námi o ně dole v komentářích.
Už chápu ty negativní recenze společnosti ComGate na různých místech, samozřejmě nezodpovězené.
Moje dnešní zkušenost s touto společností: hledají Marketing managera, jehož prací má být zejména budování brandu a tonality značky. Každý markeťák vám řekne, že tato činnost začíná tím, že si společnost zamete před vlastním prahem. V tomto případě to platí doslova: na domluvený pohovor se pan Šťáhlavský nikoliv pouze nedostavil, on vám ještě prokazatelně LŽE do telefonu, že vám volal, dokonce i posílal sms, že schůzku ruší. Samozřejmě ani jedno z toho není pravda.
Nedovedu si představit, jak potom komunikují se svými zákazníky, když nastane nějaký problém. I když vlastně vím – nijak.