
Další možností, se kterou se můžeme v dnešní době setkat při platbě přes internet, je platební brána Comgate. Česká společnost smartNET zaměřená zejména na marketing a aplikace vznikla v roce 2000. O dva roky později se přejmenovali na ComGate a svoji nabídku služeb výrazně rozšířili. Od roku 2010 je společnost držitelem oprávnění České národní banky jako platební organizace nabízející služby platby kartou, bankovními tlačítky a platební terminály.
Funkce platební brány
Platební brána ComGate je vhodná zejména pro platby v e-shopech, vše je regulováno českou legislativou a pod dozorem České národní banky. Jedná se o nástroj, který slouží obchodníkům na internetu pro příjem plateb provedených platební kartou, platebními tlačítky nebo bankovním převodem. Na konci svého nákupu kupující zadá nejčastěji informace o své platební kartě. ComGate odešle informaci do banky, která dá nebo nedá souhlas dle autorizace, následně platební brána po obdržení peněz je přeposílá na bankovní účet obchodníka.
![]()
Platební brána má pro obchodníka řadu několika exkluzivních výhod, vzhledem k tomu, že lze smlouvu uzavřít na dálku, a i aktivace proběhne online s e-mailovou a telefonickou podporou. Mezi největší klienty společnosti ComGate patří například: Čedok, Tescoma, Česká televize, Kosmas, Ticketportal a další.
Funkce platební brány:
- Platební karty
- Platební tlačítka
- Akceptuje platby v 7 měnách
- Umožňuje zapamatování karty
- Funkce opakované platby
- Podpora plateb na mobilních telefonech
- Vlastní vzhled platební brány
- Podpora open source platformy
- Nabízí propojení API rozhraním
- A další
S platbami přes ComGate nemusíte mít obavy, jelikož společnost podporuje a vyhovuje nejpřísnějším standardům pro zabezpečení plateb – PCI DSS.
Máte zkušenosti s platbami přes portál ComGate? Tak neváhejte a podělte se s námi o ně dole v komentářích.





Už chápu ty negativní recenze společnosti ComGate na různých místech, samozřejmě nezodpovězené.
Moje dnešní zkušenost s touto společností: hledají Marketing managera, jehož prací má být zejména budování brandu a tonality značky. Každý markeťák vám řekne, že tato činnost začíná tím, že si společnost zamete před vlastním prahem. V tomto případě to platí doslova: na domluvený pohovor se pan Šťáhlavský nikoliv pouze nedostavil, on vám ještě prokazatelně LŽE do telefonu, že vám volal, dokonce i posílal sms, že schůzku ruší. Samozřejmě ani jedno z toho není pravda.
Nedovedu si představit, jak potom komunikují se svými zákazníky, když nastane nějaký problém. I když vlastně vím – nijak.