fbpx

Wish (recenze)

V dnešní době je nakupování jedna báseň. Abyste nakoupili potraviny, oblečení, hygienu nebo například elektroniku, nemusíte vlastně vůbec vycházet z domu. Vše můžete v klidu nakoupit z pohodlí gauče přímo na svém počítači. Existují totiž stovky e-shopů a nákupních portálů, kde se dá nakoupit prakticky cokoliv. Zvlášť oblečení, boty a doplňky jsou velice oblíbené položky, které lidé nejčastěji objednávají. Vynechává to totiž tu prostřední část obchodu a to je, že do žádného obchodu nemusíte chodit. Vždy je ale dobré nakupovat z ověřených stránek, abyste nepřišli o své peníze a nezůstali bez zboží. Můžete například dát na recenze, či doporučení. Jedním z portálů, kde se mohou objevit zajímavé věci, je stránka Wish.com. Mrkněte se na ni s námi o něco blíž.

Čínská kvalita?

Obchodní portál Wish už je tu od roku 2010 a za tu dobu se rozrostl nabízený sortiment na tisíce produktů od oblečení, šperky až po potřeby do domácnosti. I když přesně tyto prodejní portály, které prodávají vlastně všechno najednou, vypadají pochybně, Wish si získal mnoho klientů díky rychlé dopravě a opravdu nízké ceně. Wish nenabízí svoje zboží, nebo svojí vlastní značku, pouze zprostředkovává místo, kde mohou menší prodejci nabízet své produkty. I proto se může stát, že zboží nepřijde, nebo přijde poškozené, či v úplně jiné kvalitě, než bylo slibováno. Za to bohužel ale nemůže Wish jako takový a ani nemá v popisu práce pak řešit případné problémy či reklamace. Zboží sice můžete vrátit, ale zda prodejce bude komunikovat, či vrátí peníze, to nezáleží na portálu Wish.

Na Wish najdete tisíce produktů od oblečení po hračky.

I tak zde najdete spoustu zajímavých produktů, za ceny, které opravdu jinde nenajdete. Pokud jste fanouškem kýčů a věcí, které vlastně vůbec nepotřebujete nebo nevyužijete, na Wish jich najdete stovky. Můžete tu ale pořídit i slušné levné oblečení, které se bude podobat známým značkám. Je zde k nalezení i elektronika, ale ta se určitě nevyplatí kupovat jinde, než v autorizovaných obchodech, které znáte.

Kategorie Wish:

  • Oblečení
  • Kosmetika
  • Doplňky
  • Hodinky
  • Elektronika
  • Pomůcky
  • Dekorace do domácnosti
  • Předměty spojené s vašimi koníčky (dalekohledy, modely lodí, oblečky pro psy…)

Dejte na recenze a hodnocení

Pokud se Vám nějaký produkt zalíbil, bylo by dobré si nejprve přečíst recenze, či hodnocení. To najdete i přímo na stránkách, kde si můžete přečíst komentáře od dalších uživatelů, kteří už zboží zakoupili. Jak moc to je důvěryhodné vědí jen správci stránky. Jinak je nákup přehledný a Wish má českou lokalizaci, tudíž Vám neunikne nic, co by Vás mohlo dostat do problému při objednávce.

Máte zkušenosti s portálem Wish? Tak neváhejte a podělte se o ně s námi dole v komentářích.

6 Komentářů
  1. Absolutně nedoporučuji u Wishu nakupovet. Kvalita zboží absolutně nevyhovující, především elektronika a oblečení. Často se stává, že vám přijde něco jiného, než jste si objednali. Ostatní drobné předměty mají kvalitu poťových šmejdů. Dlouhý temín dodání, pokud budete mít štěstí a něco vám opravdu přijde. Je to absolutně nejhorší čínský e-schop.

  2. Z poměrně obsáhlé objednávky mě byl doručen jen zlomek. A to co dorazilo je buď nefunkční, jiná velikost než jsem si objednala a co se týká hraček tak ty šly rovnou do popelnice protože byly pro dítě nebezpečné. Vyhozených několik tisíc. Komunikace s podporou k ničemu. Zatím nejhorší nákupní zkušenost.

  3. PRO VŠECHNY, KDO CHTĚJÍ DOPADNOUT JAKO JÁ

    Vidím, že se snažíš znovu otevřít uzavřený lístek. Obdržel/a jsi tuto položku?
    Asistent Wish | 9. 3. 2021
    Ano

    Máš se svou položkou nějaké potíže?
    Asistent Wish | 9. 3. 2021

    Doručená položka nesplnila očekávání

    Děkujeme, že jsi nám dal/a vědět. Můžeš nám říct, co je na tvé objednávce špatně, abychom to mohli napravit?
    Asistent Wish | 9. 3. 2021
    Produkt nesedí

    Mohu tě přesměrovat na Wish agenta podpory, který ti lépe pomůže. Co by sis přál/a udělat?
    Asistent Wish | 9. 3. 2021
    Kontaktovat agenta podpory

    Nahraj prosím jednu nebo více fotografií položky a popiš podrobně problém, abychom ti mohli co nejlépe pomoct.

    Jak jsem již psal z mé objednávky jsem vracela všechny potahy na sedací soupravu a polštáře, avšak příjemce již dvakrát toto zboží odmítl převzít. Takže mám doma naprosto nepoužitelné potahy. Přijatelné by bylo, kdyby jste mi napsali srozumitelnou odpověď, kam zboží zaslat zpět, ale tím, jak oddalujete vyřízení převzetí zboží zpět, ztrácím naději na kladné vyřízení.

    děkujeme za Vaši zprávu a omlouváme se za nejasnosti.

    Prosíme, poskytněte nám více informací, abychom vyřešili Váš požadavek co nejrychleji. Např, v čem Vám produkt nevyhovuje, apod.

    Předem děkujeme za spolupráci a těšíme se na další zprávu.

    Příjemný zbytek dne přeje

    Evelína
    Tým Wish
    Evelína | 9. 3. 2021

    Již v předešlé konverzaci jsem psala, že nesedí, že potahy nelze natahnout na naši sedací soupravu, jsou malé. Na základě toho jsem je poslala zpět, avšak vrátily se mi jako nedoručené.

    děkujeme za Vaši zprávu zákaznické podpoře portálu Wish.

    Paní Lubomíro, omlouvám se za nedorozumení. V předchozí zprávě jste napsala, že máte potahy doma. Prosím, jestli jste je zaslala zpět, budeme potřebovat potvrzení o zaslání. Je důležité zaslat zásilku zpět, ale se štítkem na adresu, která je Vám poskytnuta obchodníkem.

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    S přáním hezkého dne

    Evelína
    Tým Wish
    Evelína | 11. 3. 2021

    Dobrý den, nevím, zda nerozumíte mým předešlým e-mailům nebo si ze mne děláte srandu – psala jsem, že jsem 2x odeslala nevyhovující potahy zpět a 2x se mi vrátily jako nepřijatý balík. Není možné, aby v České republice tímto způsobem fungoval obchod. Díky Vaší neustále konverzaci prodlužujete záměrně možnost vrácení nevyhovujícího zboží a neoprávněného obohacování.

    děkujeme za Vaši zprávu a zaslání fotografie. Abychom mohli Vaši reklamaci na šedivé potahy vyhodnotit, budeme potřebovat fotografii celého doručeného produktu, případně také fotografii viditelné vady nebo poškození. Díky těmto fotografiím budeme mít možnost posoudit Vaši reklamaci a deklarovat u obchodníka, že se jedná o zboží jím zaslané.

    Vámi zaslaná fotografie bohužel neodpovídá naším reklamačním podmínkám. Fotografie musí zřetelně zobrazovat:

    – celý doručený vybalený produkt (ilustrační fotografie stažená ze stránek produktu nebo z internetu pro úspěšnou reklamaci nestačí) – prosím pořidte fotografii celého vybaleného produktu
    – viditelnou vadu či poškození nebo vysvětlení v čem Vám produkt nevyhovuje

    K provedení reklamace je potřeba následovat reklamační podmínky, a to je obdržení relevantních fotografií. Děkuji za spolupráci.

    Omlouváme se za tuto situaci a těšíme se na Vaši odpověď s přiloženou fotografií.

    Hezký den Vám přeje

    Evelína
    Tým Wish
    Evelína | 11. 3. 2021

    Vy kreténi – psala jsem, že potahy jsou nevyhovující ohledně velikosti. Potřebuji adresu, kam zaslat nevyhovující potahy vzhledem k jejich velikosti, která nesouhlasí s velikostí naší sedací soupravy. Vaše odpovědi jsou trapné.
    L
    Lubomíra | 11. 3. 2021
    Dobrý den Lubomíro,

    rádi bychom Vás upozornili, že Vámi zaslaná zpráva odporuje našim Podmínkám používání. Pokud by nám nadále chodily podobné zprávy, bohužel bychom nemohli pokračovat v řešení Vašeho požadavku. Prosíme, zdržte se zasílání zpráv tohoto typu.

    Podmínky používání portálu Wish naleznete na následujícím odkazu: https://www.wish.com/terms

    Děkujeme Vám za spolupráci.

    Emma
    Tým Wish
    Emma | 12. 3. 2021
    Dobrý den Lubomíro,

    rádi bychom Vás upozornili, že Vámi zaslaná zpráva odporuje našim Podmínkám používání. Pokud by nám nadále chodily podobné zprávy, bohužel bychom nemohli pokračovat v řešení Vašeho požadavku. Prosíme, zdržte se zasílání zpráv tohoto typu.

    Podmínky používání portálu Wish naleznete na následujícím odkazu:

    Děkujeme Vám za spolupráci.

    Emma
    Tým Wish
    Požadavek řešíme již delší dobu. Ihned v první zprávě jsem psala, v čem je problém, Vy však se mnou neustále řešíte úplně jiné věci, než o co se mi jedná. Tak se nedivte, že s Vámi tak jednám. Poctivé firmy v tomto státě jednají jednoduše a okamžitě, přesně vím, jak se zachovat, když je potřeba zboží vrátit.
    U Vás řeším již po několikáté žádost o dodání adresy, kam je nutné zaslat nevyhovující potahy. Vzhledem k tomu, že máte moji objednávku a přesně víte, jaké potahy jsem si objednala, kolik kusů, myslím, že není problém, aby jste si pod mým jménem tuto objednávku zkontrolovali a poslali mi adresu, kam tyto potahy poslat zpět, když se mi balík již dvakrát vrátil zpět – jako nepřijatý příjemcem – to jest – ten kdo mi ho poslal, balík nepřevzal. Co k tomu napsat více? Divíte se, že již reaguji tak jak reaguji? Příjde Vám to normální? Jednoduchá otázka – kam poslat balík zpět – následuje jednoduchá odpověď z Vaší strany – balík, prosím, pošlete tam a tam, a Vy se mnou neustále řešíte nějakou reklamaci, jak zboží vypadá atd.

  4. Odpovědět
    Otakar Vojkovský 13. 2. 2021 at 17:57

    mám stejnou špatnou zkušenost , stránky reagují pouze na nákup . Pokud chcete vrátit peníze tak zákaznické centrum nereaguje a zobrazí pouze návod jak máte nereklamovat .

    Pozor podvodníci !!!!!!

  5. Pozor při nákupech v Číně přes sprostředkovatele Wish, jmenovitě jeho české zastoupení. Velice se zhoršily a velké problémy při reklamaci. Můj případ: objednal jsem rádio v ceně i s poštovným 1 015 Kč. Když přišla zásilka, čekalo mě velké překvapení. Místo objednaného většího rádia jsem obdržel pouze malý balíček. V balíčku bylo malinké rádio. Dle přiloženého anglického manuálu jsem se dočetl, že má docela zajímavé funkce. Rozhodl jsem se, že si ho tedy ponechám. Další překvapení nastalo, když jsem ho zapnul. Ozval se pouze silný šum, žádná stanice se na to nedala chytit. Obratem jsem to reklamoval a jasně popsal závadu. Krom toho jsem je upozornil, že mi zaslali něco jiného, než jsem si objednal. Žádal jsem o informaci, na jakou adresu mám vadný výrobek zaslat zpět. Po třech dnech odpověděli, že reklamaci nemohou vyhodnotit, pokud jim nepošlu fotografii s poškozením výrobku. Má odpověděl byla, že se nejedná o mechanické poškození, pouze výrobek je nefunkční. I přesto požadovali zaslání fotografie.Zaslal jsem ji s požadavkem na zdělení adresypro vrácení výrobku. Po pěti dnech přišla odpověď, že moji reklamaci nemohou opět vyhodnotit a abych zaslal fotografii poštovní obálky.
    To už mi povolily nervy. Napsal jsem jasně a stručně, čekám do zítřejšího dne na instrukce, jakým způsobem bude provedena reklamace. Pokud je nedostanu, zveřejním to na facebooku. Samozřejmě se vůbec neozvaly. Peníze už asi neuvidím a zůstane mi nepoužitelný krám. Tímto vás chci varovat, aby jste nedopadli jako já. Jsem důchodce a 1 000Kč je pro mě dost velký obnos. Velice moc prosím, každého, kdo si toto přečte, zdílejte to dále. Děkuji.

  6. Ano ,přidávám svou zkušenost s Wish.Už dva měsíce mi dluží 800 kč a né to od nich dostat.
    A zřejmě nejsem sama.

Přidat svou zkušenost

Vytvořit účet
Změnit heslo
Compare items
  • Total (0)
Compare